Przetargi

Hand Made, Havas Media i FleishmanHillard zrealizują krajową i zagraniczną kampanię soków za ok. 21 mln zł

Konsorcjum wygrało przetarg Krajowej Unii Producentów Soków na promocję w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie i w Rumunii.

Konsorcjum agencji reklamowej Hand Made, domu mediowego Havas Media i agencji PR FleishmanHillard wygrało przetarg Krajowej Unii Producentów Soków na realizację kampanii ”Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” w Polsce oraz Czechach, na Słowacji, Litwie i w Rumunii. Projekt przewidziano na trzy lata (2015-2017). Jego budżet to blisko 5 mln euro (ok. 21 mln zł), jego część finansuje Unia Europejska.

Hand Made będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz kreacji na wszystkie nośniki, Havas Media za koordynację działań mediowych we wszystkich pięciu krajach objętych kampanią oraz badania jej efektywności, natomiast agencja FleishmanHillard za działania PR i koordynację BTL.