Zagranica

Durex i MTV we wspólnej kampanii przeciwko HIV

Spot jest częścią inicjatywy społecznej realizowanej pod hasłem "Someone Like Me".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXhWZktQQk6s%22%7D
Marka prezerwatyw Durex we współpracy z kanałem muzycznym MTV stworzyły wspólny spot przestrzegający przed zakażeniem wirusem HIV.
60-sekundowy spot jest rozpowszechniany przez media społecznościowe: YouTube, Facebook i Twitter. Każda wypowiadana przez parę fraza zaczyna się od słów “Wiem, jak…”. Spot ma podkreślać, że pozyskiwanie wiedzy na temat tego, jakie zagrożenia niosą ze sobą przygodne związki, jest jedną z bardzo skutecznych metod ochrony naszego życia i zdrowia.

Spot jest częścią większej inicjatywy społecznej realizowanej pod hasłem “Someone Like Me”. Premiera filmu ma się zbiegać z 1 grudnia, który jest światowym Dniem Walki z AIDS.

(Media Week)