Zagranica

Firma ubezpieczeniowa Zurich ratuje bałwany po zimie

Startuje paneuropejska kampania mająca podkreślać znaczenie rzetelności i dokładności towarzystwa w ochronie swoich klientów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FT1UQaW8uDTU%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Zurich wystartowała z paneuropejską kampanią reklamową realizowaną głównie w kinach w całej Europie.

Kampania w spocie ukazuje grupę pracowników towarzystwa ubezpieczeniowego, którzy dokładają wielkich starań, żeby chronić żywot topniejących bałwanów. Znajdują dla nich miejsce w wysokich górach w Alpach.

Kampania wystartowała w kinach w Niemczech wczoraj i będzie emitowana m.in. przed filmem “Pingwiny z Madagaskaru”. Spoty będzie można obejrzeć w całej Europie, za ich produkcję odpowiada Fish Films.

Na stronie internetowej firmy można zbudować też wirtualnego bałwana. Za jej kreację odpowiada agencja 247Grad.

(Media Week)