W tym roku marka wafelków Grześki z portfolio spółki Colian zdecydowała się wesprzeć Świętego Mikołaja w corocznej misji obdarowywania. Grześki zapraszają do uczestnictwa w charytatywnej zbiórce słodyczy dla wychowanków domów dziecka. Akcja “Grześko zrobić coś dobrego” realizowana we współpracy z wybranymi sklepami E. Leclerc potrwa do 7 grudnia. Towarzyszy jej kampania promocyjna w punktach sprzedaży. Za koncept, kreację i realizację akcji odpowiada agencja XConcept.
Pod hasłem “Grześko zrobić coś dobrego” w 20 wybranych sklepach E. Leclerc ruszyła ogólnopolska akcja zbierania słodkich wafelków na rzecz dzieci z domów dziecka. Zbiórkę słodyczy wśród klientów Leclerc wesprze ze swojej strony Grupa Colian, ofiarowując produkty z portfolio. Zebrane słodycze trafią do wybranych placówek opiekuńczo-wychowawczych – beneficjentem akcji będą domy dziecka zlokalizowane w miastach, w których przeprowadzane są obecnie zbiórki wafelków.
Do wzięcia udziału w akcji marka zachęca poprzez swoje kanały komunikacji. Dodatkowo akcję wesprze komunikacja w punktach sprzedaży – materiały POS pojawią się w sklepach uczestniczących w akcji.