Kraj

Dwumiesięcznik "Siedlisko" debiutuje na rynku

Nowa propozycja Phoenix Press ma koncentrować się na idei slow life.

Na rynku debiutuje nowy dwumiesięcznik wydawnictwa Phoenix Press “Siedlisko”. Pismo ma przybliżać ideę slow life, delektowania się życiem, i koncentrować na takich tematach, jak: natura, rodzina, hobby, zdrowe żywienie i psychologia. W każdym wydaniu przewidziana jest prezentacja tytułowego siedliska i osób z nim związanym. W koncepcję pisma wpisano popularyzację regionalnych tradycji, lokalnego rzemiosła, sztuki i osiągnięć, a także mniej znanych zakątków Polski. W magazynie będą też reportaże i materiały tematycznie dotykające takich obszarów, jak: natura, dom, ogród, dekoracje, podróże i kuchnia. Pismo ma mieć charakter luksusowy. “Siedlisko” ukazuje się w objętości 124 stron, w cenie egz. 8,99 zł i nakładzie 50 tys. egz. Magazyn objęty jest autopromocją w wybranych tytułach wydawnictwa Phoenix Press.