Kraj

Majonez Kętrzyński lokalnie i nostalgicznie

Wystartowały przedświąteczne działania marki utrzymane w konwencji komunikatów z PRL-u.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fwj9qBDTLTL8%22%7D
Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Kętrzyńskiego z portfolio firmy “Majonezy” Spółdzielnia Pracy Produkcyjno-Handlowa w Kętrzynie. W ramach działań promocyjnych emitowane będą spoty telewizyjne, radiowe, w prasie pojawią się również artykuły sponsorowane.
Bohaterowie nowej kampanii to Kultowa Rodzina.

Kampania potrwa do końca grudnia. Jej hasło przewodnie to “Idą święta – robimy zapasy!” oraz “Gotowy na święta”. Spoty utrzymane są w konwencji charakterystycznych dla PRL-u ogłoszeń i komunikatów.
W ramach akcji reklamowej na Warmii i Mazurach w mediach lokalnych (m.in. “Gazeta Wyborcza Olsztyn”, “Gazeta Olsztyńska”, WM.pl, Olsztyn24.pl, Olsztyn.com) pojawią się bannery i artykuły sponsorowane. W Radiu Olsztyn oraz TVP Olsztyn będą emitowane spoty. Kampania będzie się też odbywać w portalach społecznościowych Facebook, Google Plus oraz YouTube.
Autorem kreacji i koncepcji jest Studio Gravite Design. Do momentu zamknięcia serwisu nie udało nam się ustalić, kto na potrzeby działań kupuje media.