Kraj

Kurczak Zagrodowy promuje się w telewizji

Grupa Drosed wspiera jeden ze swoich produktów rozległą kampanią.

Kurczak Zagrodowy promuje się w telewizji
Grupa Drosed rozpoczyna kampanię promocyjną Kurczaka Zagrodowego z Podlasia. W listopadzie i grudniu produkt pojawi się w trzech programach telewizyjnych. Będzie też wspierany m.in. działaniami w punktach sprzedaży.

Kurczak Zagrodowy z Podlasia z oferty Drosed ma wyróżniać się bezantybiotykowym chowem i sposobem żywienia, które wpływają na smak mięsa. Firma zapewnia, że ich kurczaki żyją dłużej niż standardowy brojler (ok. 56 dni), a karmiony jest wyłącznie paszą roślinną na bazie zbóż i słonecznika bez dodatku GMO.

W listopadzie Grupa Drosed rozpoczyna akcję promującą walory Kurczaka Zagrodowego z Podlasia. “Sposób życia” Kurczaka Zagrodowego, wypowiedź eksperta ds. chowu oraz propozycję dania z Kurczaka Zagrodowego będzie można zobaczyć w programach tematycznych TVP: “Pytaniu na śniadanie” (21 i 28 listopada), “Dzień dobry TVN” w sobotę (6 grudnia) oraz “Okrasa łamie przepisy” (27 grudnia). Produkt otrzyma też wsparcie w punktach sprzedaży oraz serwisach społecznościowych.

Za kreację i realizację działań odpowiada firma Grape Film Sp. z o.o. Media kupuje Effective Media.