Kraj

Plej z działaniami pro bono

Agencja zaangażowała się w działania na rzecz Fundacji Powiślańskiej.

Plej z działaniami pro bono
W połowie listopada wystartowała kampania świąteczna Powiślańskiej Fundacji Społecznej, której celem jest zwrócenie uwagi mieszkańców na problem zaniedbanych dzieci oraz prośba o wsparcie działalności. Za działania o charakterze pro bono odpowiada agencja Plej. Do zadań agencji należały: projekt nowego logo Fundacji, opracowanie pomysłu na kampanię i projekt KV, przygotowanie materiałów komunikacyjnych kampanii, w skład których weszły: projekt graficzny landing page strony internetowej, projekt i montaż filmu na WWW, projekt i montaż filmu na nośniki w tramwajach warszawskich, bannery internetowe, grafiki na FB, plakaty, ulotka oraz blind mailing.
Agencja Plej wygrała konkurs ofert na przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii w październiku bieżącego roku, następnie przygotowała wszystkie wyżej wymienione materiały pro bono dla Fundacji Powiślańskiej. Kampania wykorzystująca narzędzia ATL (spot emitowany w YouTube, outdoor, plakaty w środkach komunikacji miejskiej i instytucjach publicznych), BTL  (ulotka, listy, blind mailing) oraz digitalowych rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do połowy grudnia 2014 r.