Kraj

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling
Dom mediowy Codemedia utworzył nowy dział – GoodStory. Celem jest zaoferowanie klientom obsługi opartej na nowoczesnym podejściu do komunikacji marketingowej. W związku z tym do agencji dołączyli Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Oboje objęli stanowiska storytelling directorów. Będą odpowiedzialni za tworzenie koncepcji bazujących na idei storytellingu.

Piotr Zagórski ma siedmioletnie doświadczenie w zakresie przygotowania strategii, planowania i optymalizacji kampanii w mediach offline i digital. Pracował w domach mediowych BrandConnection, Starcom i Starlink. Ostatnio związany z CPI Media. Pracował m.in. dla takich klientów, jak: Kraft, Lotos, Warta.

Z kolei Marta Gilbas przez ponad pięć lat pracowała po stronie mediów. Karierę zaczynała w Ringier Axel Springer Polska w dziale sprzedaży, następnie zdobywała doświadczenie w prowadzeniu komunikacji skierowanej do kobiet w Glossy Media (Agora), by później odpowiadać za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl oraz Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska). Do Codemedia przeszła z CPI Media. Współpracowała m.in. z: NBP, PGE, Melle.