Kraj

Jacek Hampel podpowiada, jak kupić narzędzia pod choinkę

Wystartowała przedświąteczna kampania Proline.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuwAGsbQR-rE%26list%3DUU_B_vYEAlDy9qMPMySNCfSA%22%7D
Trwa świąteczna kampania reklamowa Proline realizowana pod hasłem “Jak wybrać dobre narzędzia na prezent? Zdradza Jarek Hampel”. W ramach komunikacji emitowany jest spot reklamowy, sprzedaży produktów towarzyszy również promocja cenowa. Działania wspiera polski mistrz świata w żużlu Jarosław Hampel (dwukrotny indywidualny wicemistrz świata i sześciokrotny drużynowy mistrz świata).
Kampania reklamowa należącej do firmy Profix marki Proline wystartowała pod koniec listopada. Działania reklamowe obejmują internet i punkty dystrybucji.
Spot promocyjny będzie emitowany w usłudze Truview w YouTube. Kampania będzie wspierana materiałami reklamowymi: bannerami, zdjęciami produktów oraz plakatami.
Za opracowanie kreatywnej koncepcji i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Aveex. Media na potrzeby działań również kupuje Aveex.