Kraj

Link4 szuka szefa marketingu

Maciej Marszałek, który przez pół roku pełnił tę funkcję, przeszedł do Grupy Axa.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, od niedawna należące do Grupy PZU, szuka nowego dyrektora pionu marketingu. Maciej Marszałek, który od czerwca br. pełnił tę funkcję, przeszedł do Grupy Axa (na stanowisku head of digital pracuje dla struktur regionalnych Axa CEE). Stanowisko powstało w ramach realizacji globalnej strategii Grupy Axa, pod nazwą Axa Digital Transformation Programme. 

Marszałek awansował na szefa marketingu Link4, po tym jak z firmą rozstał się Marcin Niewiadomski, wieloletni członek zarządu odpowiedzialny za marketing. Niewiadomski jest obecnie CEO Domu Maklerskiego TMS Brokers.

Cześć obowiązków Marszałka w Link4 pełni obecnie (do czasu wyboru nowego dyrektora marketingu) Marta Perwenis, która w czerwcu br. awansowała na stanowisko dyrektora departamentu eBusiness i marketingu direct, zajmowane wcześniej przez Marszałka.