Kraj

TBWA/Warszawa może realizować projekty BTL dla Absoluta

Vin & Sprit Polska, oferujący markę wódki Absolut, rozważa rozszerzenie współpracy z agencją TBWA/Warszawa o działania BTL. TBWA jest agencją...

Vin & Sprit Polska, oferujący markę wódki Absolut, rozważa rozszerzenie współpracy z agencją TBWA/Warszawa o działania BTL. TBWA jest agencją sieciową marki Absolut, w Europie za kreację odpowiada paryskie biuro sieci. W Polsce ze względu na ograniczenia prawne w komunikacji marketingowej produktów alkoholowych rola TBWA/Warszawa ograniczała się do adaptacji niektórych prac wykorzystywanych w działaniach PR i do projektów związanych z reklamą w prasie handlowej. Obecnie Vin & Sprit prowadzi rozmowy dotyczące rozszerzenia współpracy i powierzenia agencji projektów z zakresu komunikacji BTL. Zadania tego typu były dotychczas zlecane innym agencjom na zasadzie projektowej. Drugą agencją, z którą marka Absolut współpracuje, jest Sensors Public Relations obsługująca markę w zakresie PR. (TW)