Przetargi

Trzy agencje reklamowe na krótkiej liście w przetargu FKS

Fundacja Komunikacji Społecznej (FKS) działająca w imieniu Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii zakwalifikowała po pierwszym etapie przetargu na obsługę planowanej...

Fundacja Komunikacji Społecznej (FKS) działająca w imieniu Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii zakwalifikowała po pierwszym etapie przetargu na obsługę planowanej akcji społecznej trzy agencje reklamowe. Ich nazwy nie zostały podane. W sumie swoje wnioski zgłosiło siedem agencji, spośród których cztery nie spełniły wymogów formalnoprawnych w przetargu, który prowadzony jest na podstawie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych. Przedmiotem przetargu jest obsługa projektu kreacji i strategii medialnej ogólnopolskiej kampanii antynarkotykowej skierowanej do rodziców dzieci w wieku 13-19 lat. Akcja będzie realizowana w 2005 r. Agencje reklamowe, które spełniły wymagane warunki, zostały zakwalifikowane do dalszego udziału w konkursie i poproszone o złożenie prac konkursowych. Termin ich składania wyznaczono na początek października br. (JP)