Kraj

Aleksandra Brzozowska pokieruje marketingiem Media Impact Polska

Z Grupą RASP związana jest od początku 2010 r.

Aleksandra Brzozowska pokieruje marketingiem Media Impact Polska
Aleksandra Brzozowska objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marketingu i komunikacji w Media Impact Polska. Pokieruje dwuosobowym zespołem, którego głównym zadaniem będzie realizacja strategii w zakresie marketingu oraz komunikacji wizerunkowej spółki.

Brzozowska związana jest z Grupą Ringier Axel Springer w Polsce od początku 2010 r., początkowo jako project manager serwisów forbes.pl i newsweek.pl, następnie od 2011 r. przejęła obowiązki managera B2B w biurze reklamy RASP. Z początkiem 2014 r. dołączyła do Media Impact Polska, spółki powstałej z połączenia biur reklamy RASP i Grupy Onet.pl, gdzie odpowiedzialna była za PR i komunikację.

Wcześniej związana była z wydawnictwem AWR “Wprost” i Platformą Mediową “Point Group”, gdzie odpowiadała za rozwój serwisów internetowych.