Kraj

DDB Warszawa przygotowała reklamę zmodernizowanego modelu Nissana Primery

Firma motoryzacyjna Nissan Poland wystartowała z kampanią reklamową promującą zmodernizowaną Primerę. Samochód pojawił się w sprzedaży we wrześniu br. -...

Firma motoryzacyjna Nissan Poland wystartowała z kampanią reklamową promującą zmodernizowaną Primerę. Samochód pojawił się w sprzedaży we wrześniu br. – zostało w nim zmienione wnętrze, zawieszenie i układ kierowniczy. Ponadto zamiast kamery cofania wyświetlającej obraz czarno-biały pojawiła się kamera z obrazem kolorowym. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Głównym medium akcji jest prasa – Nissan Primera jest reklamowany zarówno w dziennikach (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”), jak i w tygodnikach (“Polityka”, “Newsweek”, “Wprost”). Poza tym reklama ma miejsce w tytułach motoryzacyjnych, biznesowych, prawniczych i skierowanych do branży medycznej. Akcja w prasie jest wspierana silną kampanią w internecie. Oprócz standardowych form reklamy w sieci, takich jak np. billboardy, są w niej używane nietradycyjne nośniki reklamowe. Firma przeprowadzi także kampanię mailingową. “Celem działań jest budowa świadomości Primery po liftingu. Grupą docelową są osoby zamożne w wieku powyżej 25 lat, mieszkające w większych miastach, niekonwencjonalne i lubiące się wyróżniać” – mówi Jarosław Jędrzejewski, zastępca kierownika komunikacji marketingowej w Nissan Poland. Kampania potrwa przez kilka tygodni. W 2003 r. Nissan Poland sprzedał 9584 samochody, a wydatki reklamowe firmy w mediach wyniosły 22,4 mln zł (Expert Monitor). (PU, MG)