Kraj

TVN Media wprowadza nową formę reklamy interaktywnej

Jest to spot reklamowy z dodatkowym panelem zawierającym różnorodne wtyczki tzw. Side Dish. Reklama ta jest już dostępna w regularnej ofercie TVN.

Side Dish to czwarta – po spocie interaktywnym 2.0, choose and play i tap and go – forma reklamowa typu rich media w ofercie TVN Media. Najnowszy rodzaj interaktywnej reklamy posiada dodatkowy panel, zawierający liczne wtyczki. Reklamodawca ma do wyboru wiele rozwizań, między innymi wtyczki mediów społecznościowych oraz Google Maps, galerie zdjęć czy sondy i formularze.
TVN Media podkreśla, że dane z raportów eMarketera czy AdForma wskazują, że CTR, jaki osiągają formy richmediowe, przewyższa statystyki dotyczące standardowych bannerów od 0,5 proc. do nawet 267 proc. – TVN dostrzega te trendy i oferuje swoim klientom formy komunikacji z ich konsumentami, zgodne z potrzebami i aktywnościami ich marek. Najnowszym tego przykładem jest właśnie Side Dish. Co ważne, mimo bogatej zawartości ta forma reklamy nie wymaga dużych nakładów produkcyjnych ze strony reklamodawców i agencji kreatywnych – chcemy, by był to nasz znak rozpoznawczy – mówi Monika Sadowska, project manager TVN Media.
Forma Side Dish jest dostępna na serwisach programów i seriali TVN w sąsiedztwie krótkich materiałów wideo.