M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wizerunek Busha kojarzy się z Dunkin Donuts, a Kerry'ego z marką Starbucks

Serwis Dzienny | 7 września 2004, 00:00

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata...

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata na prezydenta Johna Kerry'ego z marką kawiarni Starbucks - tak wynika z badania przeprowadzonego przez Penn, Schoen & Berland oraz Landor Associates. Badanie przeprowadzone było w grupie 1262 osób. Bush kojarzony był też z markami IBM, Ford i Bud Light, czyli takimi, które respondenci uznali za godne zaufania. Kerry kojarzony był z Heinekenem i Apple ze względu na konotacje z młodością i "gwarancją jakości". Obecny prezydent był również wiązany z brandem McDonald's (skojarzenie z niezdrową ofertą), a Kerry z siecią Motel 6 (brak wyraźnego wizerunku). Firma badawcza Penn, Schoen & Berland działa od ponad 30 lat i specjalizuje się m.in. w badaniach opinii. Landor Associates zajmuje się m.in. konsultingiem strategicznym. W portfolio ma takich klientów jak: BP, FedEx, Microsoft i Delta Airlines. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,