Przetargi

Mindshare Polska przejmuje budżet Boehringer Ingelheim

Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska, to efekt konsolidacji budżetu w ramach jednej spółki GroupM.

Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 r. odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału jednej z 15 największych firm farmaceutycznych na świecie. Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.

W 2015 r. dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketera we wszystkich typach mediów, z głównym naciskiem na telewizję oraz internet. Działaniami reklamowymi wspierane będą leki OTC i suplementy diety Boehringer Ingelheim m.in. Mucosolvan, Dulcobis oraz Pharmaton. Za obsługę mediową Boehringer Ingelheim w Polsce odpowiedzialny będzie zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego, director, client leadership w Mindshare Polska.

Do tej pory na polskim rynku firma obsługiwana była przez dom mediowy MediaCom. W wyniku procesu centralizacji obsługi w ramach jednej spółki GroupM działania mediowe firmy na polskim rynku powierzone zostały Mindshare Polska. Firma Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez sieć Mindshare.