M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w "Imperium TV" wspiera kampania reklamowa warta ponad 1,5 mln zł

Serwis Dzienny | 7 września 2004, 00:00

Wydawnictwo Bauer zmieniło formułę i szatę graficzną tygodnika "Imperium TV". Zmiany wspiera kampania o wartości ponad 1,5 mln zł w...

Wydawnictwo Bauer zmieniło formułę i szatę graficzną tygodnika "Imperium TV". Zmiany wspiera kampania o wartości ponad 1,5 mln zł w telewizjach ogólnopolskich oraz w magazynach kobiecych Bauera. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa Happy Hours. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. W "Imperium TV" rozbudowano część programową, która dzięki przyjaznej nawigacji pozwala śledzić 33 programy telewizyjne. W części magazynowej tytułu zostały wyodrębnione specjalne działy poruszające tematy z zakresu poradnictwa finansowego i rachunków domowych, oszczędzania, porad prawnych, zdrowotnych, a także porad domowych i urodowych. W magazynie znajdą się także aktualne oferty promocyjne kilku największych sieci hipermarketów. "Imperium TV" pokazuje też problemy społeczne w tzw. Raporcie tygodnia, a także nowinki z życia gwiazd, rozrywkę (krzyżówki, kulinaria itd). Tytuł ma teraz 56 stron (o 16 więcej). Zmiany towarzyszą 350. wydaniu "Imperium TV", który dla czytelników przygotował z tej okazji konkurs trwający od nr 37. do 39. tygodnika. Do wygrania są nagrody rzeczowe oraz gotówka (20 tys. zł). Redaktor naczelną "Imperium TV" jest Urszula Zubczyńska. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,