Przetargi

POT wybiera freelancera do obsługi social mediów po dwudniowym przetargu

Konkurs został ogłoszony 15 grudnia. Termin składania ofert mijał 17 grudnia o godzinie 11.

15 grudnia ub.r. Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na obsługę w mediach społecznościowych. Przedmiotem umowy jest roczna aktywacja POT w kanałach social media, zapytanie konkursowe zawiera 13 szczegółowych punktów, m.in. dotyczących redagowania wpisów w Facebooku i Twitterze (dwa razy dziennie), współpracy z blogerami, wykorzystania gotowych aplikacji, monitoringu mediów społecznościowych czy współpracy przy projektach telewizji internetowej. Chętni do wzięcia udziału w tym postępowaniu mogli składać oferty do 17 grudnia do godz. 11.

POT ustalił trzy kryteria oceny: ocena jakości umiejętności przygotowania treści oraz płynności poruszania się po kanałach społecznościowych (60 pkt), wykształcenie wyższe o kierunku PR lub polonistyka (10 pkt) i cena (30 pkt). W przetargu mogli startować freelancerzy lub agencje, o ile zdecydowałby się na skierowanie do projektu osoby spełniającej kryteria POT.

Do konkursu zgłosiły się: Karolina Cygańska-Szymczak, PRownia-Sztuka Relacji, Leaf Creative Karolina Podsiedlik, Jakub Romańczuk Let’s Enjoy, agencja marketingowa PoorNoMore i Mastermind Media. Wygrała oferta Karoliny Cygańskiej-Szymczak, która otrzymała 83,04 pkt, pokonując PRownia-Sztuka Relacji (80 pkt). Cena oferty Cygańskiej Szymczak wyniosła 84,2 tys. zł, PRowni – 59 tys. zł.

Ponadto na spotkanie weryfikujące została zaproszona pani Joanna Harasymów-Romańczuk z firmy Jakub Romańczuk Let’s Enjoy, jednak do spotkania nie doszło z powodów zdrowotnych. Pozostałe oferty zostały odrzucone jako niezgodne z treścią ogłoszenia.