Kraj

Engine i MPG Media Planning koordynują projekt internetowy dla Nordei

Nordea Bank Polska ruszyła wczoraj z internetową kampanią konta z elektronicznym dostępem. Osią działań jest konkurs, w którym konsumenci mogą...

Nordea Bank Polska ruszyła wczoraj z internetową kampanią konta z elektronicznym dostępem. Osią działań jest konkurs, w którym konsumenci mogą wygrać m.in. notebooki i aparaty cyfrowe. Warunkiem wzięcia udziału w walce o nagrody jest otwarcie przed 15 grudnia br. konta z elektronicznym dostępem w Nordei, wpłacenie na nie min. 100 zł i ułożenie hasła reklamowego. Kampania promująca konkurs i konta prowadzona jest w internecie. Zdaniem przedstawicieli banku ze względu na specyfikę promowanego produktu i jego grupę docelową internet jest najlepszym medium dla tego typu działań. Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna Engine, planowaniem i zakupem mediów zajął się MPG Media Planning, a działaniami public relations Actia Forum. (MG)