M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wakat na stanowisku dyrektora działu marketingu Warta TUiR

Serwis Dzienny | 7 września 2004, 00:00

Piotr Seidler, dyr. biura marketingu firmy ubezpieczeniowej Warta TUiR, rozstał się z firmą. Przyczyny podjęcia tej decyzji oraz jego dalsze...

Piotr Seidler, dyr. biura marketingu firmy ubezpieczeniowej Warta TUiR, rozstał się z firmą. Przyczyny podjęcia tej decyzji oraz jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Następca Seidlera nie został jeszcze wybrany. Nie wiadomo, jaki wpływ odejście Seidlera może mieć na prowadzony przez grupę ubezpieczeniowo-finansową Warta przetarg reklamowy (do grupy należą m.in.: TUiR Warta, TUnŻ Warta Vita, PTE Dom, Warta TFI, Warta Asset Management). Po prezentacjach, w których wzięło udział 16 agencji reklamowych, firma podjęła decyzję o zaproszeniu do konkursu sześciu agencji: czterech sieciowych - NoS/BBDO, Gruppa 66/Ogilvy, Publicis, McCann-Ericson Polska, i dwóch niesieciowych - Cytryna i Victoria Promotion. Ostateczne rozstrzygnięcie nastąpi najprawdopodobniej późną jesienią br. Dotychczas budżet Warty był obsługiwany przez agencję reklamową Victoria Promotion. Większościowym akcjonariuszem w Warcie jest obecnie belgijska firma finansowa KBC. W ub.r. grupa Warta wydała na reklamę poszczególnych marek 8,6 mln zł (Expert Monitor). (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,