Zagranica

Sainsbury zatrudnia vlogerów

Sieć na Wyspach startuje z kampanią "Love Your Freezer".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOKbgVEgybts%22%7D
Na Wyspach sieć Sainsbury wystartowała z kampanią pod hasłem “Love Your Freezer”.

Za kreację działań odpowiada AMV BBDO, a odsłony kampanii będzie można obejrzeć w telewizji i kanałach YouTube. Akcja potrwa do 10 lutego. Media na potrzeby działań kupuje PHD.

Kanał Sainsbury ma już ponad 150 tys. subskrybentów. Wcześniej jednym z ambasadorów był Jamie Oliver. Uczył widzów, jak przygotowywać zupę z groszku i mięty, a także pikantne burgery warzywne. Teraz vlogerzy będą podsuwać widzom pomysły na dania z mrożonek. Wśród vlogerów znajduje się m.in. Becky Wiggins, która propaguje zdrowe żywienie wśród dzieci. Ma ponad 12 tys. odsłon miesięcznie i 50 tys. followersów w Twitterze.

(Brand Republic)