Kraj

Havas Media Group uruchamia LuxHub

To specjalistyczna dywizja doradcza, wspierająca działania dla marek luksusowych.

Havas Media Group uruchamia LuxHub
Havas Media Group uruchamia w Polsce LuxHub, specjalistyczną dywizję doradczą wspierającą komunikację marek luksusowych. Hub będzie specjalizować się w tworzeniu efektywnej i unikatowej strategii komunikacji dla marek luksusowych i klientów z zasobnym portfelem. Aktywność dywizji doradczej LuxHub koncentruje się na: mediach ATL, event marketingu, sponsoringu, brand partnerships, wsparciu PR, marketingu natywnym, wsparciu produkcyjnym i badaniach.

– Polska pozostaje rynkiem rozwijającym się, ale widać coraz większą świadomość konsumentów w kategorii dóbr premium i luksusowych. Stąd potrzeba powoływania lokalnych projektów w ramach LuxHub – mówi Beata Orkwiszewska, group account director Havas Media Group, jedna z menedżerek zaangażowanych w polski LuxHub.

Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2014 r. wynosiła 12,6 mld zł. W 2017 r. ma wzrosnąć do 14 mld zł (estymacje KPMG).   

Polska jest kolejnym krajem, w którym uruchomiono LuxHub. Dotąd tego typu jednostki działały w  Mediolanie, Londynie, Paryżu i Dubaju. Łącznie w br. ma zostać uruchomionych 10 lokalnych hubów.

LuxHub ma swoją centralę w Mediolanie. Globalnie dywizją kieruje Isabelle Harvie-Watt, CEO LuxHub Global i CEO Havas Media Group Italy.