Kraj

Liberty Ubezpieczenia reklamuje nową polisę [wideo]

Spot nawiązuje do konwencji z kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpPrQszc3yAU%22%7D
Rusza telewizyjna kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia promująca Opony Assistance. Polisa zapewnia ochronę w przypadku przebicia lub uszkodzenia opony w pojeździe za trzy grosze dziennie. Spot nawiązuje do konwencji znanej z kampanii wprowadzającej markę Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. Kampania obejmie główne stacje, w tym TVN, TVP oraz Polsat.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group. Media zaplanował i zakupił Havas Media.