Zagranica

Alpro startuje z kampanią mleka o obniżonej kaloryczności

W Belgii firma stawia na migdałowy wariant mleka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0rtMXdCMEeY%22%7D
W Belgii wystartowała telewizyjna kampania marki Alpro. Za kreację odpowiada agencja Gents.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o istnieniu nowego wariantu mleka migdałowego, naturalnie słodkiego, bez dodatku cukru. 
Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD. Kampania otrzyma również wsparcie w miejscach sprzedaży, w kanałach cyfrowych i w postaci działań PR.
Alpro przekonuje, że w ubiegłym roku zanotowało podwojenie wartości sprzedaży swojego mleka o obniżonej zawartości cukru – do 24 mld dol.

(BrandRepublic)