Kraj

Nestle z "rozgadaną" kampanią kawy

W telewizji wystartowała komunikacja marki Nescafe Sensazione Creme wyraźnie adresowana do kobiet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuEz6mNHvfW0%22%7D
W mediach wystartowała kampania kawy Nescafe Sensazione Creme – wariantu kawy z portfolio Nescafe. Celem jest zwiększenie świadomości produktu. Marketerowi zależy również na tym, aby utrwalać wizerunek marki jako kawy, której smak i pianka mogą towarzyszyć długim rozmowom.
Kampania będzie miała swoje odsłony w telewizji, w prasie oraz w internecie.
 
Za kreację działań odpowiada agencja Publicis. 
Za zakup mediów – dom mediowy MEC.