Kraj

Euro RSCG Warsaw realizuje kampanię ulepszonej wersji Peugeot 307

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową oferty specjalnej ulepszonej wersji Peugeot 307 pod hasłem "Wyższa wersja w cenie niższej"....

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową oferty specjalnej ulepszonej wersji Peugeot 307 pod hasłem “Wyższa wersja w cenie niższej”. Celem kampanii jest poinformowanie o możliwości nabycia lepszej wersji z udoskonalonym wyposażeniem Peugeot 307 za cenę gorszej wersji oraz dostępności oferty w kredycie 50/50. Dodatkowo kampania ma zwiększyć sprzedaż wszystkich wersji Peugeot 307. Przygotowana przez Euro RSCG reklama telewizyjna (TVP, TVP3, TV4, TVN, TVN Siedem) to adaptacja międzynarodowego filmu “Zazdrość” o charakterze wizerunkowym, który został uzupełniony o animowaną planszę informującą o promocyjnej ofercie marki. Kampania obejmuje również prasę ogólnopolską (m.in. “Gazeta Wyborcza” i jej dodatek “Wysokie Obroty”, “Rzeczpospolita”, “Super Express”) i lokalną (“Gazeta Pomorska”, “Dziennik Bałtycki”, “Gazeta Olsztyńska”, “Gazeta Krakowska”, “Dziennik Łódzki”, “Gazeta Współczesna”) oraz stacje radiowe (Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio PR 1 i PR 3). (AMS)