Kraj

Łatwym ciachem w Babeczkę z kubeczka

Startuje kampania produktu Delecty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoZdwK1Ctt1Q%26%22%7D
Od połowy stycznia do końca lutego br. potrwa kampania reklamowa Łatwego ciacha – ciasta do mikrofali marki Delecta (Rieber Foods Polska). Działania o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym obejmą telewizję oraz internet.

W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane spoty reklamowe opracowane przez agencję Hullabaloo na potrzeby ubiegłorocznej akcji wprowadzającej produkt na rynek. Emisje zaplanowano w TVN, Polsacie i ich stacjach tematycznych oraz w TVP i kanałach VoD.

W lutym w YouTube zostaną udostępnione filmy instruktażowe z przepisami, inspirujące do kreatywnego łączenia smaków i poszukiwania nowych sposobów podania Łatwego ciacha. Motywem przewodnim filmów jest hasło: “Z czym chcesz, w czym chcesz“.

Filmy kulinarne będą kluczowym elementem konkursu konsumenckiego zaplanowanego na drugą połowę lutego w portalu Wizaz.pl. Akcja złożona z dwóch etapów będzie miała charakter viralowy, a jej finał z nagrodami nastąpi w połowie marca br. Konkurs zostanie wypromowany w portalach lifestyle’owych z pakietu Edi-net.

W punktach sprzedaży, w czasie trwania kampanii reklamowej, pojawią się dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach sieci. Do dystrybucji w obu kanałach (tradycyjnym i nowoczesnym) trafi także specjalny pakiet konsumencki, zawierający cztery opakowania Łatwego ciacha z gratisowym kubkiem. 
Emisje spotów przewidziane są do 28 lutego. Za kreację odpowiada Hullabaloo. Za produkcję – Graffiti Films. Media na potrzeby działań kupuje Starcom.
Równolegle Dr. Oetker prowadzi kampanię Babeczki z kubeczka (MMP24 z 8 stycznia 2015 r.).