Kraj

GM Poland komunikuje ofertę przedłużonej gwarancji na Opla Astrę Classic II

Koncern General Motors Poland prowadzi kampanię reklamową związaną z modelem Opel Astra Classic II. "Jej celem jest komunikacja oferty przedłużonej...

Koncern General Motors Poland prowadzi kampanię reklamową związaną z modelem Opel Astra Classic II. “Jej celem jest komunikacja oferty przedłużonej gwarancji” – mówi Wojciech Kaczyński, marketing manager w GM Poland. Przygotowana kreacyjnie przez agencję reklamową McCann-Erickson kampania potrwa kilka tygodni. Grupą docelową, do której jest kierowany komunikat reklamowy, są osoby w wieku 35-55 lat z rodzinami. Kampania ma miejsce w prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Super Express”, “Fakt”, “Metro”, “Metropol”, “Polityka”, “Wprost”, “Forum”) oraz w stacjach radiowych: RMF FM i stacjach lokalnych. Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii zajął się dom mediowy Universal McCann. W 2003 r. GM Poland sprzedał w Polsce 34 641 samochodów marki Opel – rok wcześniej było to 27 419 sztuk (źródło: Samar). Wydatki reklamowe koncernu w ubiegłym roku wyniosły natomiast 52,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)