Kraj

Young & Rubicam przygotował launch produktu z portfolio Danone [wideo]

W spocie promującym Activię Fibra wystąpiły znana z poprzednich reklam Activii Sylwia Arensen oraz Maria Gładkowska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVkBb8Vov6SM%22%7D
Ruszyła kampania nowego wariantu jogurtu Activia – Activia Fibra Plus, oraz dostępnego wcześniej Activia Błonnik Plus.

W nowej odmianie tradycyjna Activia z bakteriami Actiregularis została wzbogacona o błonnik, który ma przyspieszać pracę jelit i wspomagać trawienie. 
 
W spocie promującym Activię Fibra wystąpiły: znana z poprzednich reklam Activii Sylwia Arensen oraz Maria Gładkowska. Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam, wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor, a za zakup mediów odpowiada MediaCom.