Przetargi

G7 i In House na krótkiej liście konkursu "Super Expressu"

Agencja reklamowa G7 i In House, wewnętrzna grupa Media Express, przeszły do ostatniego etapu konkursu na obsługę reklamową jesiennej kampanii...

Agencja reklamowa G7 i In House, wewnętrzna grupa Media Express, przeszły do ostatniego etapu konkursu na obsługę reklamową jesiennej kampanii dziennika “Super Express”. Do udziału w konkursie zaproszono również m.in. agencje Cytryna i Kofeina. Zwycięska agencja zostanie wybrana prawdopodobnie do końca tego tygodnia. Wartość budżetu reklamowego oraz szczegóły jesiennej kampanii nie zostały podane. Ostatnie kampanie reklamowe gazety wydawca przygotowywał we własnym zakresie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy SPC House of Media. Według danych wydawcy średnia sprzedaż “Super Expressu” w kwietniu br. wyniosła 244 tys. egzemplarzy. (JD)