SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem “ABC oszczędzania”. Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania i funduszy inwestycyjnych. Grupą, do której kierowana jest akcja, są konsumenci, dla których synonimem oszczędzania jest lokata bankowa i którzy mają małą wiedzę o rynku finansowym. Kampania będzie realizowana poprzez cykl czternastu cotygodniowych odcinków edukacyjno-informacyjnych w kilkunastu tytułach prasy regionalnej: “Dzienniku Bałtyckim”, “Dzienniku Łódzkim”, “Dzienniku Wschodnim”, “Dzienniku Zachodnim”, “Echu Dnia”, “Gazecie Lubuskiej”, “Gazecie Olsztyńskiej”, “Gazecie Pomorskiej”, “Głosie Szczecińskim”, “Głosie Wielkopolskim”, “Nowinach”, “Życiu Warszawy” oraz w tytule “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”. Dodatkowa prowadzona będzie także w internecie, w serwisie www.naszemiasto.pl. Cała akcja potrwa do 13 grudnia. SEB TFI obecne jest na polskim rynku od 1998 r., jego akcjonariuszem jest jeden z największych banków skandynawskich Skandinavska Enskilda Banken. (MG)