Kraj

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem “ABC oszczędzania”. Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania i funduszy inwestycyjnych. Grupą, do której kierowana jest akcja, są konsumenci, dla których synonimem oszczędzania jest lokata bankowa i którzy mają małą wiedzę o rynku finansowym. Kampania będzie realizowana poprzez cykl czternastu cotygodniowych odcinków edukacyjno-informacyjnych w kilkunastu tytułach prasy regionalnej: “Dzienniku Bałtyckim”, “Dzienniku Łódzkim”, “Dzienniku Wschodnim”, “Dzienniku Zachodnim”, “Echu Dnia”, “Gazecie Lubuskiej”, “Gazecie Olsztyńskiej”, “Gazecie Pomorskiej”, “Głosie Szczecińskim”, “Głosie Wielkopolskim”, “Nowinach”, “Życiu Warszawy” oraz w tytule “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”. Dodatkowa prowadzona będzie także w internecie, w serwisie www.naszemiasto.pl. Cała akcja potrwa do 13 grudnia. SEB TFI obecne jest na polskim rynku od 1998 r., jego akcjonariuszem jest jeden z największych banków skandynawskich Skandinavska Enskilda Banken. (MG)