Kraj

Grupa RMF podniesie ceny reklam

Stacja tłumaczy podwyżkę rosnącą słuchalnością.

W związku z rosnącą słuchalnością stacje Grupy RMF zdecydowały się na podniesienie cen reklam.

W grupie komercyjnej 16-49 lat udział w rynku słuchalności RMF FM wzrósł w IV kwartale (rok do roku) o 6 proc., osiągając 28,1 proc. W cenniku wiosennym obowiązującym od 2.03 do 28.06 2015 średnia cena RC stacji RMF w Polsce wzrośnie o 4,6 proc. i będzie wynosić 7567 zł.

Do sieci RMF Maxxx dołączy również Radio Konin, które kieruje swój program do tej samej grupy docelowej, a po uzyskaniu formalnych dokumentów zmieni nazwę na RMF Maxxx. Stacji tej w IV kwartale słuchało 42 tys. dorosłych Polaków. Średnia cena sieci, liczącej obecnie 24 stacje, wzrośnie o 2,3 proc.

RMF Classic zwiększył udział w rynku słuchalności w targecie 16-49 aż o 29 proc. Wiosenny cennik sieci podniesiono o 2,1 proc.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach zmianie ulegną również cenniki pakietów RMF 3D (+3,7 proc. w porównaniu z cennikiem zimowym), RMF na Maxxxa (+3,9 proc.) i RMF z Klasą (+4,1 proc.). Średni koszt CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 lat dla pasma 6-20 wynosić będzie 1826 zł.