Kraj

Dalsze działania RIF dla Frugo, ale niekoniecznie z TBWA/Warszawa

Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu w Krynicy Zdrój, właściciela marki Frugo, zapowiedział, że jesienią akcja Radykalnej Inicjatywy Frugo...

Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu w Krynicy Zdrój, właściciela marki Frugo, zapowiedział, że jesienią akcja Radykalnej Inicjatywy Frugo (RIF) będzie kontynuowana, ale zmieni się nieco jej charakter. “Nie planujemy żadnych działań na większą skalę – powiedział Nowotarski. – Chcemy z RIF znaleźć się w miejscach, gdzie przebywa młodzież w wieku 15-20 lat, bo tak określiliśmy wiek naszego odbiorcy. Generalnie planujemy akcje w szkołach, klubach, głównie o charakterze BTL”. Dodał jednak, że o ile RIF będzie prowadzona nadal, o tyle nie jest przesądzone, że za jej prowadzenie będzie odpowiedzialna agencja TBWA/Warszawa (Radykalna Inicjatywa Frugo powstała w lutym br. jako działanie przygotowane przez agencję TBWA/Warszawa w systemie Disruption). “Na ten temat trwają rozmowy i nie ma jeszcze ostatecznych ustaleń” – powiedział Nowotarski. Działania RIF mają wystartować najwcześniej w październiku. Krystyna Lenert, brand manager w Krynicy Zdrój, dodała, że poziom dystrybucji numerycznej Frugo się nie zmienił, produkt jest nadal dostępny w niezmienionej liczbie punktów. Informacji na temat wielkości sprzedaży nie podano. (AMS)