Kraj

Coca-Cola podsumowała święta

Ciężarówki przejechały ponad 6 tys. kilometrów.

Coca-Cola podsumowała komunikację na święta Bożego Narodzenia. Akcja obejmowała kampanię TV, OOH, internet, social media, oraz specjalną edycję opakowań. Po wielu latach wróciły także czerwone ciężarówki. 

Marketer szacuje, że spot TV dotarł do 38 mln osób. W social media pojawiło się ponad 160 postów związanych z kampanią, a marka odnotowała 210 tys. interakcji. Akcja z ciężarówkami Coca-Coli trwała trzy tygodnie i obejmowała 18 miast. Samochody przejechały ponad 6 tys, kilometrów, w eventach brało udział 60 tys. osób. 

Za koncepcję i realizację akcji oraz działania digital odpowiadała agencja Next. Kreacja mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup. Zakup mediów – dom mediowy MediaCom, przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługa eventowa Pankreator, cykl eventów w sieciach handlowych – Momentum.