Kraj

Sieć hoteli Mercure sprawdza "Teorię Sześciu Przyjaciół"

Nowa akcja promocyjna operatora hoteli.

Sieć hoteli Mercure postanowiła sprawdzić “Teorię Sześciu Przyjaciół”, która głosi, że dowolnych dwóch mieszkańców naszej planety dzieli od siebie jedynie sześć osób. Marka rozpoczyna realizację światowego projektu promocyjnego “The Six Friends Theory”.


Sieć hoteli Mercure sprawdza "Teorię Sześciu Przyjaciół"
Internauci będą mogli opublikować na profilu marki Mercure na Facebooku maksymalnie 1-minutowy film, w którym zaprezentują swoją osobowość, pasje, motywacje, plany, talenty, itp. Kandydaci muszą osobiście wystąpić w swoich filmach i wyjaśnić, dlaczego uważają, że są najlepszymi przyjaciółmi na świecie. 50 kandydatów z największą liczbą głosów zostanie zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji. Będą oni musieli zaangażować swoich przyjaciół i udostępniać nagrane filmy, by zdobyć jak największą liczbę głosów. Sześcioosobowe jury, 
w którym zasiądą m.in. reżyser filmowy Jean-François Julian i redaktor naczelna INfluencia Isabelle Musnik, wybierze zwycięzcę po przeprowadzeniu finalnej rozmowy.

Celem projektu jest wyłonienie jednej osoby zamieszkującej dowolne miejsce na Ziemi, która spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii oraz udowodnienie, że dzieli ich od siebie jedynie sześć stopni oddalenia.

Akcja została opracowana przez agencję W&Cie.