Kraj

Avon Cosmetics po raz pierwszy reklamuje perfumy

Na początku września wystartowała pierwsza w historii Avonu globalna kampania reklamująca nową linię zapachową firmy - Today. Dotychczas działaniami reklamowymi...

Na początku września wystartowała pierwsza w historii Avonu globalna kampania reklamująca nową linię zapachową firmy – Today. Dotychczas działaniami reklamowymi objęte były tylko kosmetyki kolorowe i do pielęgnacji cery (seria Anew). “Ponadto kampania ta pierwszy raz w historii Avon wykorzystuje postać celebrity – powiedziała Barbara Goździkowska, dyr. marketingu Avon Cosmetics Polska. – Światowa kampania powstała z udziałem znanej aktorki Salmy Hayek”. Polska kampania obejmująca prasę i telewizję jest połączona z konkursem konsumenckim – za poprawną odpowiedź dotyczącą kariery aktorskiej Hayek można otrzymać nowe perfumy. “Today to próba Avon wejścia w rynek nieco bardziej selektywny – powiedziała Goździkowska. – Cena produktu, określona na ok. 100 zł, jest mniej więcej 30 proc. wyższa niż innych z podobnego asortymentu”. Kampanię w Polsce adaptowała agencja G7, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. (AMS)