Zagranica

Havas Worldwide uruchamia globalną strukturę Helia

Nowy podmiot powstał z przekształcenia Havas EHS oraz agencji działających w USA pod szyldem Havas Discovery. Helia będzie specjalizować się w analizie danych oraz mediach cyfrowych.

Po wchłonięciu ww. struktur początkowe przychody Helia wyniosą ponad 70 mln dolarów, a w portfolio obsługiwanych klientów znajdują się m.in.: Unilever, EasyJet, IBM, Diageo czy Sony PlayStation. Biura nowego podmiotu będą zlokalizowane w ośmiu miastach, m.in. w Londynie, Chicago, Nowym Jorku czy Szanghaju. W br. Helia ma też pojawić się w Sydney, Singapurze i Cape Town.

Na czele nowej struktury stanie dotychczasowy group chief executive Havas EHS Tash Whitmey. Helia zatrudnia 700 osób, z czego 200 zajmuje się analizą i przetwarzaniem danych.

(Campaignlive.co.uk)