Kraj

Browar Jabłonowo wprowadza nowe marki piwa i planuje promocję piwa Belfast

Browar Jabłonowo wprowadził do sprzedaży kilka nowych marek piw smakowych. Są to piwo imbirowe Ginger Beer, wiśniowe Cherry Beer i...

Browar Jabłonowo wprowadził do sprzedaży kilka nowych marek piw smakowych. Są to piwo imbirowe Ginger Beer, wiśniowe Cherry Beer i bananowe Banana Beer. Według Aurelii Luckiewicz, szefa marketingu Browaru Jabłonowo, nowe produkty skierowane są głównie do kobiet. Jej zdaniem Polki coraz więcej spożywają tego alkoholu, natomiast na rynku brakuje produktów przeznaczonych właśnie dla nich. Do sprzedaży wprowadzono także napój smakowo-alkoholowy Buddy’s. Nowe produkty na razie nie będą wspierane reklamowo. W październiku br. ruszy natomiast akcja promocyjna dla piwa marki Belfast. Będzie to prawdopodobnie promocja oparta na konkursie konsumenckim. Jego przeprowadzeniem browar zajmie się we własnym zakresie. Kampanii ATL-owej firma w tym roku nie planuje. (JD)