Kraj

Nutella wprowadza personalizację etykiet

Promocję wspierają działania crossmediowe przygotowane przez Vizeum i Lowe.

Ruszyła akcja “Twoja Nutella”, w ramach której każdy fan marki może zamówić personalizowaną etykietę słoika Nutelli. Możliwość personalizacji produktu i stworzenia własnej etykiety ma na celu budowanie emocjonalnej więzi konsumenta z marką.

Aby otrzymać dedykowane etykiety, należy kupić promocyjny słoik Nutelli i z pomocą kodu promocyjnego uprawniającego do zamówienia na stronie https://twoja.nutella.pl wprowadzić wybrane imię lub określenie bliskiej osoby. Następnie personalizowane etykiety można wydrukować samemu za pośrednictwem strony internetowej www.twojanutella.pl lub zostaną one dostarczone do konsumentów drogą pocztową.

Promocję wspierają działania crossmediowe w telewizji, wideo, social mediach, mobile’u, internecie z wykorzystaniem standardowej kampanii bannerowej, na outdoorze oraz w kinach. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotowała agencja reklamowa Lowe. Akcja trwa do 30 kwietnia.