Kraj

Lidl zachwala "Chrupiące z pieca" pieczywo [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-bQWTwfJERE%22%7D
Sieć sklepów Lidl rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje swoje “Chrupiące z pieca” pieczywo. Kampania ma podkreślać walor zawsze świeżego pieczywa dostępnego w sklepach Lidl i duży wybór. Działania prowadzone są m.in. w telewizji oraz na materiałach promocyjnych BTL.

Za kreację odpowiada agencja GPD. Media dla Lidla planuje i kupuje dom mediowy Havas Media.