Kraj

"Fakt" zmienia layout magazynu telewizyjnego

"Fakt TV" będzie szerzej informował o serialach, produkcjach filmowych, rozbudowuje również część poradnikową.

"Fakt" zmienia layout magazynu telewizyjnego
Od dzisiaj dodatek telewizyjny dziennika “Fakt” – “Fakt TV” (Ringier Axel Springer Polska) zostaje rozbudowany o szersze informacje o serialach, produkcjach telewizyjnych. Magazyn będzie miał również bardziej rozbudowaną część poradnikową. Całość ma być zaprezentowana również w nowej, jak zapewnia biuro prasowe, nowoczesnej i wieloelementowej szacie graficznej. jedną z nowości ma być m.in. format “Kuchnia z przepisami gwiazd”.

Za projekt odpowiada Magdalena Tymicka, szefowa “Fakt TV”, autorem nowego layoutu jest zaś Łukasz Kiljański, p.o. dyrektor artystyczny “Faktu”.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż czwartkowego wydania “Faktu” z dodatkiem telewizyjnym w 2014 r. wynosiła 452,5 tys. egzemplarzy.

Kampanię promocyjną dodatku “Fakt TV” przygotował zespół marketingu Ringier Axel Springer Polska we współpracy z domem mediowym MediaCom.

Wraz z ukazaniem się zmienionego magazynu “Fakt TV” Media Impact Polska – spółka zajmująca się obsługą reklamową Ringier Axel Springer Polska – wprowadza na rynek odświeżoną ofertę reklamową Fakt TV, w której marketerzy znajdą nowe formaty reklamowe.