Serwis Yelp przymierza się do kupna platformy do zamawiania jedzenia Eat24 za 134 mln dolarów. Transakcja ma być zrealizowana w gotówce i w akcjach. Celem jest poszerzenie zasięgu Yelpa.
Eat24, z siedzibą w San Bruno w Kalifornii, współpracuje z 20 tysiącami restauracji w Stanach. Krok Yelpa jest elementem szerszej strategii zintensyfikowania swoich działań.
Yelp stara się poszerzyć swój zasięg poprzez uruchomienie stron internetowych w Chile i Hongkongu, a także poprzez mobilny serwis, który umożliwia użytkownikom zamieszczanie opinii online.
Yelp oczekuje przychodów w pierwszym kwartale 2015 r. na poziomie 120,5 mln dolarów w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku na poziomie 116 mln dolarów. W perspektywie całego roku Yelp przewiduje osiągnięcie przychodu w wysokości 579 mln dolarów w porównaniu z 549 mln dolarów rok wcześniej.
(Wall Street Journal)