Kraj

Screen Network poszerza ofertę o sieć wielkopowierzchniowych nośników LED

System online stwarza warunki do bezpośredniego łączenia przekazu na nośnikach z innymi obszarami mediów cyfrowych, np. portalami społecznościowymi, stronami WWW, bazami danych klientów itd.

Screen Network, według raportu IGRZ (Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) za 2014 rok, ma 45 proc. udziału w rynku DOOH i jest liderem w tej kategorii. Firma wprowadziła do portfolio nowy produkt – sieć 110 wielkopowierzchniowych ekranów LED-owych o zasięgu ogólnopolskim, całkowicie zarządzanych online, co daje możliwość zarządzania kampaniami w środowisku OOH. System online stwarza warunki do bezpośredniego łączenia przekazu na nośnikach z innymi obszarami mediów cyfrowych, np. portalami społecznościowymi, stronami WWW, bazami danych klientów itd.

Istotnym czynnikiem zwiększającym efektywność przekazu jest – zdaniem firmy – lokalizacja ekranów, które znajdują się w miejscach o bardzo dużym natężeniu ruchu zarówno samochodowego, jak i pieszego – prawie 20 milionów kontaktów dziennie (dane Screen Network).