Kraj

Karotka Plus Fortuny zmienia oblicze na funkcjonalne

Marka z portfolio Agros-Novej wspiera swoje nowości kampanią.

Karotka Plus Fortuny zmienia oblicze na funkcjonalne
Marka Fortuna (Agros Nova) całkowicie zmienia linię soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikatowej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową.

Już w lutym na półki sklepowe trafi pięć wariantów soków Karotka Plus. Dodatki funkcjonalne, jak len i błonnik, mają być nowością w kategorii napojów funkcjonalnych. Producent zapewnia, że soki nie zawierają dodatku cukru.

Reklamy nowej linii pojawią się w magazynach dla kobiet (m.in.: “Twój Styl”, “Viva!”, “Claudia”, “Glamour”), o życiu gwiazd oraz tygodnikach społeczno-politycznych (m.in. “Wprost”, “Newsweek”). Reklamie prasowej będzie towarzyszyć silna kampania internetowa w portalach o wysokim zasięgu (Onet, WP, Gazeta.pl) oraz kampania VoD (reklama telewizyjna w internecie).

Produkty dostępne będą w opakowaniach 1 l i cenie ok. 4,59 zł.

Za nowy design opakowań odpowiada agencja CzteryCzwarte, za przygotowanie kampanii reklamowej – Brand Place, za zakup mediów – dom mediowy MediaCom.