Konkurs Telemarketer Roku ma za zadanie uhonorować najlepszych pracowników spośród rzeszy ponad ćwierć miliona osób pracujących w Polsce “na słuchawkach”. Ma także promować i powiększać prestiż tego zawodu.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni w sześciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk, windykacja i inne (rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach). Jak co roku, konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.
Zgłoszenia przyjmowane będą od dziewiątego marca przez stronę www.telemarketerroku.pl.
W ramach konkursu Telemarketer Roku wręczana jest nagroda specjalna – Złota Słuchawka za najlepszy projekt realizowany w call center. Kategoria ta obejmuje wszelkie działania z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Zwycięzca tej kategorii zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego w Europie.
Patronem Honorowym konkursu jest Konfederacja Lewiatan oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. “MMP” jest patronem medialnym wydarzenia.