Kraj

Best Film kieruje kampanię "Mojego Nikifora" do masowego widza

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu "Mój Nikifor". "Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania...

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu “Mój Nikifor”. “Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania marketingowe z założenia mają trafiać do wszystkich odbiorców – niezależnie od wieku i statusu społecznego” – mówi Izabela Rogala, specjalista ds. promocji w Best Film. Kreacja oraz planowanie i zakup mediów zostały opracowane przez Best Film we własnym zakresie. W kampanii, która będzie trwała do końca września, wykorzystanych jest kilkaset citylightów (Clear Channel Poland), wiat przystankowych (Clear Channel Poland i AdPol) oraz 6 bannerów wielkoformatowych (m.in. na multipleksach). Film jest także reklamowany w prasie – w magazynach “Cinema”, “Film”, “Kino”, “Polityka”, “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Cafe”, “Art & Business”, w Radiu Zet oraz w telewizji (m.in. w TVP, Canal Plus i MTV Classic). Ponadto działania obejmują portale Onet i Stopklatka. W sieci została także uruchomiona specjalna strona poświęcona filmowi www.nikifor.com.pl. Dodatkowo osoby wybierające gotówkę w bankomatach Euronetu zobaczą layout reklamujący film na ekranach tych urządzeń. Działaniom marketingowym w mediach towarzyszy kampania PR na dużą skalę (głównie w telewizji, ale także w prasie). Film będzie miał kilka oficjalnych premier – 16 września w Gdyni, 19 września w Poznaniu, 20 września w Krakowie, dzień później w Krynicy (tam mieszkał i tworzył malarz prymitywista Nikifor i tam też toczy się akcja filmu), a 23 września w Warszawie. Wszystkie premiery zostaną zorganizowane z udziałem twórców – reżyserem filmu jest Krzysztof Krauze, a główną rolę gra Krystyna Feldman. (PU)