Kraj

Katarzyna Jóźwik będzie odpowiadała za marketing i rozwój Link4

Była dyrektor marketingu firmy pożyczkowej Provident Polska będzie nową szefową marketingu firmy ubezpieczeniowej Link4, należącej do PZU.

fot.: Provident Polska
Katarzyna Jóźwik, dotychczasowa członek zarządu i dyrektor marketingu największej w kraju firmy pożyczkowej Provident Polska, przejdzie do towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, od ub.r. należącego do największej w kraju grupy ubezpieczeniowej PZU. Będzie odpowiadała za marketing i rozwój biznesu.

Link4 szukało nowego szefa marketingu, ponieważ pod koniec ub.r. Maciej Marszałek, który od czerwca br. pełnił tę funkcję, przeszedł do Grupy Axa.

Marszałek awansował na szefa marketingu Link4, po tym jak z firmą rozstał się Marcin Niewiadomski, wieloletni członek zarządu odpowiedzialny za marketing. Niewiadomski jest obecnie CEO domu maklerskiego TMS Brokers.

Zgodnie z opublikowaną pod koniec stycznia br. strategią Grupy PZU na lata 2015-2020 koncepcja dwóch osobnych marek, czyli PZU i Link4, ma być jednym z filarów rozwoju biznesu grupy i – jak zapowiedział prezes Andrzej Klesyk – niezależność i “elastyczność organizacyjna” Link4 zostanie utrzymana.

Katarzyna Jóźwik w Providencie pracowała od lipca 2010 r., odpowiadała za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz, zarządzanie relacjami z klientami oraz całokształt działań komunikacyjnych w mediach. Wcześniej pracowała m.in. w Deutsche Bank PBC SA i Citibanku. Ukończyła Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.