Kraj

Philips rusza z kampanią blenderów z technologią Speedtouch [wideo]

Za launch produktu odpowiadają spółki z Dentsu Aegis Network.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlmPOfCTZ-NY%22%7D
Philips wprowadza na polski rynek nową serię blenderów z technologią Speedtouch – (kontrola prędkości za pomocą siły nacisku).

Wprowadzeniu nowych produktów marki Philips na polski rynek towarzyszy kampania komunikacyjna w telewizji i internecie. Od 16 lutego w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowany jest 30-sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe, w tym także w modelu RTB w serwisach tematycznych i lifestyle’owych. Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska. Działania online realizują Amnet Polska oraz iProspect Polska. Kampania potrwa do końca kwietnia.